ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
30 visibility
موضوع: آفیس توسط:

همه می‌دانند که وقتی روی صفحه‌گسترده کار می‌کنید و متن را وارد می‌کنید، اکسل سعی می‌کند مفید باشد و بر اساس حروفی که تایپ می‌کنید، تکمیل خودکار را پیشنهاد می‌کند. با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که شروع دقیق متن را به خاطر نداشته باشید، بنابراین ویژگی تکمیل خودکار ارزش کمی دارد.

یکی از راه‌های دور زدن این معما که به شما امکان می‌دهد همچنان از مزایای تکمیل خودکار استفاده کنید این است که روی سلولی که می‌خواهید اطلاعات را در آن وارد کنید کلیک راست کرده و از منوی Context، گزینه Pick From Drop-Down List را انتخاب کنید. اکسل یک لیست کشویی را نمایش می دهد که سایر مواردی را که در ستون وارد کرده اید نشان می دهد، بنابراین به شما امکان می دهد از لیست انتخاب کنید.

اگر همچنان به دسترسی سریع‌تری نیاز دارید، می‌توانید کلید Alt را نگه دارید و فلش رو به پایین را فشار دهید . اکسل لیست یکسانی از آیتم ها را نمایش می دهد و به شما امکان می دهد مواردی را که می خواهید انتخاب کنید. (و حتی لازم نیست دستان خود را از صفحه کلید بردارید!)

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 37 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 35 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 27 visibility
ارسال شده در 26 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

116 نفر آنلاین
0 عضو و 116 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1681
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20339036
...