کتی از گزارش مدیر در اکسل 2003 برای گزارش ماهانه استفاده می کرد که چندین کاربرگ را در بر می گرفت. او نمیپرسد آیا راهی برای ایجاد یک گزارش چند برگه و آماده شدن برای چاپ با آخرین نسخههای اکسل وجود دارد. او با نماها کار کرده است، اما هنگامی که بیش از یک کاربرگ را انتخاب می کند، دکمه Custom View خاکستری می شود.
برای به دست آوردن خروجی مورد نظر نیازی به استفاده از نماهای سفارشی نیست. در واقع، شما نیازی به استفاده از چیزی جز مناطق چاپ معمولی و قابلیت های چاپ اکسل ندارید. این مراحل کلی را دنبال کنید:
- برگه های کاری خود را همانطور که به طور معمول انجام می دهید ایجاد کنید.
- در هر یک از کاربرگهایی که میخواهید در گزارش شما گنجانده شود، یک ناحیه چاپی تعریف کنید که محدوده سلولهایی را که میخواهید از آن کاربرگ چاپ کنید را پوشش دهد.
- همه کاربرگ هایی را که می خواهید در گزارش شما گنجانده شود، به صورت گروهی انتخاب کنید.
- Ctrl+P را فشار دهید . اکسل زبانه File روبان را با قسمت Print نمایش داده شده نمایش می دهد.
- روی گزینه اول زیر عنوان تنظیمات کلیک کنید. در لیست کشویی حاصل، مطمئن شوید که Print Active Sheets انتخاب شده باشد و Ignore Print Area انتخاب نشده باشد.
- روی چاپ کلیک کنید.
خودشه؛ در نهایت با چاپی مواجه میشوید که چندین کاربرگ را در بر میگیرد و فقط ناحیه چاپ مناسب در هر کاربرگ را شامل میشود.
اگر برای درک نحوه تنظیم مناطق چاپ (مرحله 2) به کمک نیاز دارید، باید این نکته را بررسی کنید:
https://PCcloob.Ir/T6294