جیم فاکتورهای خود را با استفاده از یک کاربرگ اکسل ایجاد می کند. او اغلب نیاز دارد که کاربرگ را در یک کتاب کار دیگر کپی کند، که این کار را با نمایش کادر محاورهای Move یا Copy و انجام مراحل لازم انجام میدهد. او نمیداند که آیا میتوان چک باکس «ایجاد یک کپی» را بهطور پیشفرض در کادر محاورهای Move یا Copy انتخاب کرد.
هیچ راهی برای تنظیم پیش فرض کادر محاوره ای به دلخواه وجود ندارد. اکسل به سادگی توانایی ذخیره چنین تغییری را ندارد. بدون شک میتوان تنظیمات را با استفاده از یک ماکرو تغییر داد، اما اگر میخواهید مسیر ایجاد یک ماکرو را طی کنید، باید مراحل اضافی را انجام دهید که به سادگی کل فرآیند را ضبط کنید. می توانید ضبط کننده ماکرو را روشن کنید و سپس مراحل خود را برای کپی کردن کاربرگ طی کنید. ترفند برای شروع این است که به سادگی مراحلی را که می خواهید ماکرو دنبال کند بنویسید و سپس آن مراحل را هنگام ضبط ماکرو دنبال کنید.
هنگامی که ماکرو ضبط شد، می توانید آن را تغییر دهید تا بسیار قدرتمندتر از کپی کردن کاربرگ در یک کتاب کار دیگر باشد. (به عنوان مثال، در صورت تمایل می توانید از ماکرو بخواهید نام جدیدی برای کاربرگ کپی شده ارائه دهد.) اما چنین تغییراتی می تواند در طول زمان انجام شود، زیرا شما نیاز و تمایل دارید.