ویلیام دارای یک PivotTable بر اساس قطعاتی است که از یک فروشگاه برای یک قطعه خاص از تجهیزات گرفته شده است. برخی از قطعات هرگز بر روی آنها طراحی نشده اند و از این رو استفاده آنها صفر است. ویلیام متعجب است که آیا راهی وجود دارد که در PivotTable فقط قطعاتی با استفاده بیشتر از صفر نمایش داده شوند.
چند راه وجود دارد که می توانید با این وضعیت کنار بیایید. بدیهی است که یکی از راهها حذف تمام موارد با ارزش صفر از دادههای مورد استفاده برای ایجاد PivotTable است. راه دیگر این است که پیش بروید و PivotTable را ایجاد کنید، اما سپس یک فیلتر روی PivotTable اعمال کنید تا آن موارد با مقدار صفر حذف شود.
برای اعمال یک AutoFilter پس از ایجاد PivotTable، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ستون سمت راست بلافاصله PivotTable را انتخاب کرده و سپس AutoFilter را ایجاد کنید. (فیلتر خودکار را همانطور که معمولاً در نسخه اکسل خود ایجاد می کنید، ایجاد کنید.) اکسل آنقدر هوشمند است که بداند AutoFilter نباید در ستون خالی اعمال شود، بلکه کار خود را روی ردیف هایی انجام می دهد که PivotTable را تشکیل می دهند. روی مثلث سمت راست ستونی که میخواهید فیلتر کنید کلیک کنید، سپس Custom را انتخاب کنید. سپس می توانید تعیین کنید که فیلتر فقط شامل مواردی با مقدار بیشتر از صفر باشد.
نکته دیگری که می توانید امتحان کنید مفید است اگر موردی که می خواهید فیلتر کنید (در این مورد قسمت Parts) یا یک فیلد ستونی یا یک فیلد ردیفی باشد. به سادگی روی قسمتی که در PivotTable قرار گرفت راست کلیک کرده و سپس تنظیمات را انتخاب کنید. سپس می توانید تعیین کنید که می خواهید یک مقدار خاص (در این مورد، مقدار 0) از PivotTable حذف شود.