اگر در محل کارتون چندین پرینتر دارید و خسته شدین از این که مرتب پرینتر مورد نظر رو برای چاپ انتخاب کنید میتونید یکیشو به عنوان پیش فرض انتخاب کنید
برای انجام این کار:
 
1- وارد Settingsدر
ویندوز ۱۰ بشید و روی device کلیک کنید سپس از کادر سمت چپ Printers &Scanners رو انتخاب کنید
2- اگر تیک گزینه
let windows manage my default printer
فعال بود آن را غیر فعال نمایید
3- پرینترمورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و روی Manage کلیک کنید
 
4- حالا کافی است روی Set as Defaultرا بزنید تا به عنوان پرینتر پیش فرض انتخاب شود
5- حالا میبینید که در لیست پرینتر ها کنار پرینتر مورد نظر علامت default به معنی پیشفرض آمده است