کن با ورک بوک Personal.xlsb خود مشکل دارد. هنگامی که او نیاز به کار روی آن دارد، آن را آشکار می کند. اگر فراموش کرد که پس از اتمام کار دوباره آن را پنهان کند، دفعه بعد که اکسل را شروع کرد، ورک بوک Personal.xlsb بلافاصله قابل مشاهده است. از آنجایی که به نظر می رسد یک کاربرگ جدید و خالی است، او اغلب شروع به تایپ در آن می کند و این کار ورک بوک Personal.xlsb او را خراب می کند. او فکر می کند که آیا راهی وجود دارد که به طور خودکار Personal.xlsb را مجبور به پنهان کردن کند اگر فراموش کرد آن را به صورت دستی پنهان کند.
یکی دو نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اول، اگر فقط در Personal.xlsb در حال ایجاد تغییرات در ماکروها هستید، برای کار بر روی آن ماکروها نیازی به باز کردن صفحه کار ندارید. در عوض، ویرایشگر VBA را نمایش دهید و از مرورگر شی استفاده کنید تا مطمئن شوید که روی ماکروهای ورک بوک Personal.xlsb کار می کنید. پس از اتمام ویرایش ماکروها، می توانید آنها را بدون نیاز به نمایان کردن ورک بوک ذخیره کنید.
اگر این هنوز برای شما کار نمی کند - شاید دلیل دیگری برای قابل مشاهده کردن Personal.xlsb داشته باشید - می توانید نوعی تغییر ویرایش را در اولین کاربرگ در ورک بوک ایجاد کنید. به عنوان مثال، متن "THIS IS PERSONAL" را در سلول A1 ورک بوک قرار دهید. کاری انجام دهید که آن را برجسته کنید (بزرگ، پررنگ، رنگ ها و غیره)، و دیگر هرگز در اولین راه اندازی اکسل از کار کردن در کتاب شخصی شخصی غافل نخواهید شد.
اگر یک رویکرد ماکرو برای اطمینان از پنهان بودن ورک بوک می خواهید، می توانید کد زیر را به شی ThisWorkbook برای Personal.xlsb اضافه کنید:
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
Windows("PERSONAL.XLSB").Visible = False
ThisWorkbook.Save
End Sub
ماکرو درست قبل از بسته شدن ورک بوک اجرا می شود (که در هنگام خروج از اکسل اتفاق می افتد). ورک بوک را پنهان می کند و سپس آن را ذخیره می کند. به این ترتیب، دفعه بعد که اکسل را راه اندازی می کنید، Personal.xlsb به طور خودکار مخفی می شود.