خب، معلوم شد که سامسونگ مسئولیتی در رسیدگی به خدمات گلکسی ای 7 ندارد. این تلفن در ژانویه به بازار عرضه شد و هنوز مشتریان در سراسر منطقه من مجبورند روزها برای دریافت قطعات جایگزین در نپال و هند منتظر بمانند. من، برای نمونه، صفحه بیرونی ال سی دی خود را شکستم و سپس آن را به مرکز خدمات رسمی سامسونگ فرستادم. آنها گوشی را برای هفته ها نگه داشتند و به من پیشنهاد دادند که کل صفحه نمایش LCD را تعمیر کنم (که بدیهی است که اصلاً نیازی به آن نبود زیرا LCD من خوب است و فقط شیشه آن شکسته است). حتی در آن زمان، این افراد می توانند برای من یک قطعه جایگزین بگیرند و در عوض به من گفتند که بعد از چند روز با آنها تماس بگیرم. من بعد از یک ماه کامل با آنها تماس گرفتم و هنوز قطعات اینجا نیست.
در حالی که گوشی فوق العاده است، من واقعاً می خواهم به زودی شیشه را تعمیر کنم و اگر کسی از ifixit بتواند یک صفحه نمایش به من بدهد، بسیار خوشحال خواهم شد. من ابزاری برای پرداخت بین المللی نیز دارم و بنابراین اگر کسی آن را دارد، فقط به من اطلاع دهد.