ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
31 visibility
موضوع: موبایل توسط:

خب، معلوم شد که سامسونگ مسئولیتی در رسیدگی به خدمات گلکسی ای 7 ندارد. این تلفن در ژانویه به بازار عرضه شد و هنوز مشتریان در سراسر منطقه من مجبورند روزها برای دریافت قطعات جایگزین در نپال و هند منتظر بمانند. من، برای نمونه، صفحه بیرونی ال سی دی خود را شکستم و سپس آن را به مرکز خدمات رسمی سامسونگ فرستادم. آنها گوشی را برای هفته ها نگه داشتند و به من پیشنهاد دادند که کل صفحه نمایش LCD را تعمیر کنم (که بدیهی است که اصلاً نیازی به آن نبود زیرا LCD من خوب است و فقط شیشه آن شکسته است). حتی در آن زمان، این افراد می توانند برای من یک قطعه جایگزین بگیرند و در عوض به من گفتند که بعد از چند روز با آنها تماس بگیرم. من بعد از یک ماه کامل با آنها تماس گرفتم و هنوز قطعات اینجا نیست.

در حالی که گوشی فوق العاده است، من واقعاً می خواهم به زودی شیشه را تعمیر کنم و اگر کسی از ifixit بتواند یک صفحه نمایش به من بدهد، بسیار خوشحال خواهم شد. من ابزاری برای پرداخت بین المللی نیز دارم و بنابراین اگر کسی آن را دارد، فقط به من اطلاع دهد.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

1 پاسخ وجود دارد

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط:
من برخی از صفحه نمایش های جایگزین را در ebay برا...
برای مشاهده ادامه متن باید اشتراک تهیه کنید

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

610 دیدگاه

10.3k کاربر

110 نفر آنلاین
0 عضو و 110 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 7210
بازدید دیروز: 11800
بازدید کل: 18305412
...