سلام باید مودم خود را مجدد راه اندازی کنید. مودم را خاموش کرده، آن را از برق جدا کنید و حداقل ۲ دقیقه صبر کنید. مجدد آن را به برق متصل کرده و دستگاه را روشن کنید.
در نهایت اگر هنوز
مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز10 شما رفع نشده است، باید تنظیمات شبکه خود را ریست کنید. در ویندوز ۱۰ می توانید با مراجعه به قسمت Settings > Network & Internet > Status و کلیک روی Network Reset و تایید آن، تنظیمات را ریست کنید. توجه داشته باشید که این مراحل تمامی تنظیمات شبکه شما را به حالت پیش فرض بر می گرداند و نیاز دارید تا مجدد آن ها را تنظیم کنید.
مراحل رفع ارور No Internet
ابتدا از قسمت سمت راست نوار ابزار پایین، روی
آیکون وای فای کلیک راست بفرمایید:
حال روی گزینه
Open Network and Sharing Center کلیک فرمایید:
در صفحه باز شده، مطابق شکل زیر، روی گزینه
Internet Options کلیک فرمایید:
سپس در تب
Connections، گزینه
LAN settings را انتخاب فرمایید:
حال در باکس پایین، تیک مربوط به گزینه
Use a proxy server for your LAN را بردارید و سپس روی گزینه
OK کلیک فرمایید.
