ایجاد سوال
dark_mode
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
436 visibility
موضوع: آفیس توسط:
یکی از قابلیت های بسیار خوب نرم افزار ورد ذخیره سازی خودکار و اتوماتیک متن نوشته شده در بازه های زمانی مشخص است.یعنی متنی را تایپ می کنیم و مثلا از هر یک دقیقه بدون اینکه دکمه سیو یا گزینه سیو را بزنیم متن به صورت خودکار ذخیره می شود.
با این حال بسیاری از کاربران واقعا در ایجاد و ویرایش اسناد بسیار سریع هستند. آنها تمایل دارند تغییرات را به صورت آنی حتی قبل از اینکه Office به طور خودکار در پس زمینه ذخیره کند، ذخیره کنند.از این رو، برخی از افراد مایل به تغییر این دوره زمانی برای ذخیره خودکار هستند.
امروز، ما در مورد Word، PowerPoint، Excel و سایر برنامه های مایکروسافت صحبت خواهیم کرد. شایان ذکر است که این مورد برای Office 2016، 2013 و 2010 در دسترس است.
برای اینکار در سمت چپ بالا گزینه File یا منو را بزنید سپس Options را کلیک کنید.

درپنجره باز شده سمت چپ گزینه Save را انتخاب کنید.
سپس در سمت راست مقدار گزینه Save AutoRecover information every را برحسب دقیقه با توجه به نیاز و سلیقه خود تنظیم کنید.
change the Auto-save time interval in Office
در آخر OK کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 1.0k visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 162 visibility
4 دوستدار 1 امتیاز منفی
5 پاسخ 12.8k visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 79 visibility
ارسال شده در 29 آذر 1401 موضوع: عمومی توسط: بی نام
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 795 visibility

23.2k سوال

8.5k پاسخ

610 دیدگاه

10.3k کاربر

222 نفر آنلاین
0 عضو و 222 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 21489
بازدید دیروز: 22495
بازدید کل: 18270671
...