یکی از قابلیت های بسیار خوب نرم افزار ورد ذخیره سازی خودکار و اتوماتیک متن نوشته شده در بازه های زمانی مشخص است.یعنی متنی را تایپ می کنیم و مثلا از هر
یک دقیقه بدون اینکه دکمه سیو یا گزینه سیو را بزنیم متن به صورت خودکار ذخیره می شود.
با این حال بسیاری از کاربران واقعا در ایجاد و ویرایش اسناد بسیار سریع هستند. آنها تمایل دارند تغییرات را به صورت آنی حتی قبل از اینکه Office به طور خودکار در پس زمینه ذخیره کند، ذخیره کنند.از این رو، برخی از افراد مایل به تغییر این دوره زمانی برای ذخیره خودکار هستند.
امروز، ما در مورد Word، PowerPoint، Excel و سایر برنامه های مایکروسافت صحبت خواهیم کرد. شایان ذکر است که این مورد برای Office 2016، 2013 و 2010 در دسترس است.
برای اینکار در سمت چپ بالا گزینه File یا منو را بزنید سپس Options را کلیک کنید.
درپنجره باز شده سمت چپ گزینه Save را انتخاب کنید.
سپس در سمت راست مقدار گزینه Save AutoRecover information every را برحسب دقیقه با توجه به نیاز و سلیقه خود تنظیم کنید.
در آخر OK کنید.