شما می خواهید از حداقل 15 هشتگ در هر پست استفاده کنید و می توانید تا 30 هشتگ هم استفاده کنید. (استفاده از 30 هشتگ به شما شانس بیشتری برای دیده شدن در سرچ ها می دهد.
در بین این 15 مورد، حدود 3 تا 5 مورد از آنها باید هشتگ های واقعاً محبوب باشند. وقتی می گوییم هشتگ محبوب، در مورد هر چیزی در محدوده 500 هزار تا 1 میلیون پست مرتبط با یک هشتگ صحبت می کنیم. مواردی را که بیش از 1 میلیون پست دارند انتخاب نکنید زیرا در این صورت واقعا شروع به جذب ربات می کنید و پست شما در عرض چند ثانیه در بایگانی دفن می شود.
سپس از 5 هشتگ نسبتاً محبوب استفاده کنید. اینها از ده ها هزار پست تا محدوده 500 هزار پست دارند. سپس از 3 تا 5 هشتگ مخصوص جایگاه کاری خودتان استفاده کنید. اینها موارد فوق العاده هدفمندی هستند که نشان می دهند شما چه کسی هستید و چه می کنید.
در نهایت، شما از 1 تا 2 هشتگ مارک دار مخصوص کسب و کار خود استفاده خواهید کرد.
با این روند شما یک انفجار اولیه از هشتگ های محبوب را دریافت می کنید ... افراد زیادی هستند که به دنبال آن هستند و در نتیجه شما یک انفجار اولیه از فعالیت دریافت می کنید. آنهایی که نسبتاً محبوب هستند محتوای شما را از ساعتها تا چند روز فعال نگه میدارند زیرا این محتوا طولانیتر باقی میماند و مردم شما را پیدا میکنند.
و سپس در آخر با پستهای بسیار هدفمند و خاص، در نهایت به عنوان یک پست برتر رتبه میگیرید، زیرا فعالیت اولیه را داشتهاید و برای مدتی فعال بودهاید.
به این روند اضافه کنید که تعامل در کل این فرآیند ادامه خواهد داشت. فالوورهای شما نیز در طول این فرآیند محتوای شما را دوست دارند. مردم محتوا را دوست دارند، و آن را فعال نگه می دارند.
اینستاگرام به این موضوع نگاه میکند و متوجه میشود شما حرفه ای هستید.
بنابراین، اکنون اینستاگرام شما را به عنوان یک پست برتر در آن هشتگ های خاص رتبه بندی می کند زیرا شما با محتوای خود یک مشکل بسیار خاص را حل کرده اید یا یک محصول بسیار خاص را ارائه دادید.
این رتبه بندی های برتر می توانند هفته ها یا ماه ها ادامه داشته باشند.
و اکنون، شما اولین چیزی هستید که مردم می بینند. آنها روی پستهای شما کلیک میکنند، به پروفایل شما میروند و شما را دنبال میکنند، حتی به شما ایمیل میفرستند یا به محتوای پیج شما نگاه میکنند.
به این ترتیب شما مشتریان و تبدیل بازدیدکننده به فالوور را به دست می آورید. این همان چیزی است که باعث فروش شما می شود و کاملاً کار می کند. شما فقط باید در استفاده از این فرمول به این روش بسیار خاص بسیار استراتژیک باشید به نحوی که به شما امکان می دهد رتبه بندی را به عنوان پست های برتر شروع کنید و در واقع توسط افرادی که واقعاً می توانند از خدمات و محصولات شما استفاده کنند پیدا شوید.