ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
27 visibility
موضوع: آفیس توسط:
از پاورقی ها برای ارائه حاشیه نویسی یا مراجع چاپی برای یک سند استفاده می شود. اگر می خواهید پاورقی را در سند خود وارد کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید علامت پاورقی قرار گیرد.
  2. تب References روبان را نمایش دهید.
  3. روی ابزار Insert Footnote در گروه Footnotes کلیک کنید.
  4. یک علامت پاورقی در سند شما ظاهر می شود و نقطه درج به پایین صفحه که در آن پاورقی ظاهر می شود حرکت می کند.
  5. پاورقی خود را وارد کنید و آن را مانند هر متن دیگری در سند خود قالب بندی کنید.
  6. پس از اتمام تایپ پاورقی، جایی در سند اصلی خود کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

614 دیدگاه

11.1k کاربر

102 نفر آنلاین
0 عضو و 102 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6699
بازدید دیروز: 14089
بازدید کل: 20225743
...