ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
26 visibility
موضوع: آفیس توسط:
از پاورقی ها برای ارائه حاشیه نویسی یا مراجع چاپی برای یک سند استفاده می شود. اگر می خواهید پاورقی را در سند خود وارد کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید علامت پاورقی قرار گیرد.
  2. تب References روبان را نمایش دهید.
  3. روی ابزار Insert Footnote در گروه Footnotes کلیک کنید.
  4. یک علامت پاورقی در سند شما ظاهر می شود و نقطه درج به پایین صفحه که در آن پاورقی ظاهر می شود حرکت می کند.
  5. پاورقی خود را وارد کنید و آن را مانند هر متن دیگری در سند خود قالب بندی کنید.
  6. پس از اتمام تایپ پاورقی، جایی در سند اصلی خود کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

191 نفر آنلاین
0 عضو و 191 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 4578
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19458874
...