یادداشت های پایانی مراجع چاپی هستند که در انتهای یک بخش یا سند قرار می گیرند. اگر می خواهید یک یادداشت پایانی در سند خود وارد کنید، این مراحل را دنبال کنید:
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید علامت یادداشت پایانی قرار گیرد.
- تب References روبان را نمایش دهید.
- روی ابزار Insert Endnote در گروه Footnotes کلیک کنید.
- یک علامت یادداشت پایانی در سند شما ظاهر میشود و نقطه درج به صفحهای که یادداشتهای پایانی ظاهر میشوند منتقل میشود. (این اغلب انتهای سند است، اما ممکن است بر اساس نحوه پیکربندی Word برای مدیریت یادداشتهای پایانی در سندتان متفاوت باشد.)
- یادداشت پایانی خود را وارد کنید و آن را مانند هر متن دیگری در سند خود قالب بندی کنید.
- ویرایش سند خود را همانطور که به طور معمول انجام می دهید ادامه دهید.