Barry می تواند از فیلدها برای درج اطلاعات سند مانند تعداد کاراکترها، کلمات و صفحات در یک سند استفاده کند. او فکر می کند که آیا میدانی (یا راه دیگری) برای درج پویا تعداد خطوط در یک سند وجود دارد.
تمام اطلاعات سند ذکر شده توسط Barry (شخصیت ها، کلمات و صفحات) با استفاده از فیلدها در یک سند درج می شود. این فیلدها از این جهت پویا هستند که می توانند به روش های مختلف و در زمان های مختلف به روز شوند. (روش به روز رسانی فیلدها در موارد دیگر پوشش داده شده است
.)
برای پاسخ مستقیم به سوال بری، می توان با استفاده از یک فیلد، تعداد خطوط را در سند خود درج کرد. در اینجا به این صورت است:
شکل 1. کادر محاوره ای Field.
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید ارزش ویژگی سفارشی را درج کنید.
- مطمئن شوید که زبانه Insert روبان نمایش داده می شود.
- روی ابزار Quick Parts در گروه Text کلیک کنید. لیستی از گزینه ها را خواهید دید.
- فیلد را انتخاب کنید. Word کادر محاوره ای Field را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- در لیست دسته ها، اطلاعات سند را انتخاب کنید.
- در لیست نام فیلدها، DocProperty را انتخاب کنید.
- در لیست Property، به پایین اسکرول کنید و گزینه Lines را انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید. Word تعداد خطوط را در سند شما درج می کند.
باید درک کنید که وقتی صحبت از شمارش خطوط در یک سند میشود، «عامل فاج» زیادی وجود دارد. دلیل این امر به محتوای سند شما و نحوه قالب بندی آن مربوط می شود. گرگ ماکسی یک بحث عالی (و چند راه حل) در مورد مسائل مربوط به تعداد خطوط در وب سایت خود ارائه می دهد: