اگر در حال نوشتن یک سند طولانی یا کتاب هستید، ممکن است بخواهید یک فهرست مطالب (TOC) برای سند خود ایجاد کنید. ساده ترین راه برای ایجاد یک TOC استفاده از سطوح عنوان است که توسط سبک های Word تعریف شده است. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:
شکل 1. تب Table of Contents در کادر محاوره ای Table of Contents.
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید TOC درج شود.
- تب References روبان را نمایش دهید.
- روی Table of Contents در گروه Table of Contents کلیک کنید. Word یک لیست کشویی از گزینه های TOC را نمایش می دهد.
- درج فهرست مطالب را انتخاب کنید. Word تب Table of Contents را در کادر محاوره ای Table of Contents نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- مطمئن شوید که لیست کشویی Formats روی From Template تنظیم شده باشد.
- با استفاده از کنترل Show Levels، مشخص کنید که چند سطح عنوان باید در TOC گنجانده شود.
- روی OK کلیک کنید.
مجدداً توجه داشته باشید که این فرآیند یک TOC بر اساس سطوح عنوان در سند شما ایجاد می کند. این بدان معنی است که سند شما باید از سبک های عنوان در سراسر آن استفاده کند. (سبکهای عنوان «سرفصل 1»، «سرفصل 2»، و غیره نامگذاری میشوند.) اگر اینها را در حین ایجاد سند خود اعمال کنید - یا اگر به عقب برگردید و سبکها را بعداً اعمال کنید - ایجاد TOC یک فوریت است، همانطور که توضیح داده شد. در بالا.