Word به طور خودکار چندین مورد از اطلاعات شما را به عنوان یک کاربر حفظ می کند. یکی از این موارد حروف اول شما است که به این صورت قابل تغییر است:
- کادر محاوره ای Word Options را نمایش دهید. (در Word 2007 روی دکمه Office کلیک کنید و سپس Word Options را کلیک کنید. در Word 2010 یا نسخه جدیدتر، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
- مطمئن شوید که General در سمت چپ کادر محاوره ای انتخاب شده است.
- اطلاعات موجود در کادر Initials را به دلخواه تغییر دهید.
- روی OK کلیک کنید.
اگر می خواهید حروف اول خود را به طور خودکار در اسناد خود وارد کنید، می توانید این مراحل را دنبال کنید:
شکل 1. کادر محاوره ای Field.
- نقطه درج را در جایی که می خواهید حروف اول درج شود قرار دهید.
- مطمئن شوید که زبانه Insert روبان انتخاب شده است.
- در گروه Text روی Quick Parts کلیک کنید. یک منوی کشویی خواهید دید.
- فیلد را انتخاب کنید. Word کادر محاوره ای Field را نمایش می دهد.
- در لیست کشویی دسته بندی ها، اطلاعات کاربر را انتخاب کنید. (شکل 1 را ببینید.)
- در لیست نام فیلدها UserInitials را انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید تا کادر محاوره ای بسته شود و فیلد خود را وارد کنید.