Word به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک عنصر جداگانه از سند، نظرات خود را به سند خود اضافه کنید. نظرات با متن اصلی تداخلی ندارند و در ناحیه خود سند ظاهر می شوند. نظرات معمولاً هنگام چاپ یک سند چاپ نمی شوند.
در اینجا نحوه اضافه کردن نظرات خود آورده شده است:
- نقطه درج را در جایی که میخواهید نظر لنگر باشد قرار دهید. در صورت تمایل میتوانید متنی را انتخاب کنید که میخواهید درباره آن نظر بدهید—فقط متن را همانطور که معمولاً انتخاب میکنید انتخاب کنید.
- تب Review روبان را نمایش دهید.
- روی ابزار New Comment در گروه Comments کلیک کنید. Word یک نظر را در حاشیه قرار می دهد.
- متن نظر خود را تایپ کنید
- پس از اتمام نظر، در جایی از سند خارج از نظر کلیک کنید.
اگر بعداً میخواهید نظرات را مشاهده کنید، تب Review روبان را نمایش دهید و از ابزارهای بعدی و قبلی در گروه نظرات استفاده کنید تا از نظری به نظر دیگر منتقل شوید.
برای اضافه کردن نظر به سند خود بدون برداشتن دست از صفحه کلید، می توانید از کلید ترکیبی Ctrl+Alt+M استفاده کنید.