ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
24 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Word به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک عنصر جداگانه از سند، نظرات خود را به سند خود اضافه کنید. نظرات با متن اصلی تداخلی ندارند و در ناحیه خود سند ظاهر می شوند. نظرات معمولاً هنگام چاپ یک سند چاپ نمی شوند.
در اینجا نحوه اضافه کردن نظرات خود آورده شده است:
  1. نقطه درج را در جایی که می‌خواهید نظر لنگر باشد قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید متنی را انتخاب کنید که می‌خواهید درباره آن نظر بدهید—فقط متن را همانطور که معمولاً انتخاب می‌کنید انتخاب کنید.
  2. تب Review روبان را نمایش دهید.
  3. روی ابزار New Comment در گروه Comments کلیک کنید. Word یک نظر را در حاشیه قرار می دهد.
  4. متن نظر خود را تایپ کنید
  5. پس از اتمام نظر، در جایی از سند خارج از نظر کلیک کنید.
اگر بعداً می‌خواهید نظرات را مشاهده کنید، تب Review روبان را نمایش دهید و از ابزارهای بعدی و قبلی در گروه نظرات استفاده کنید تا از نظری به نظر دیگر منتقل شوید.
برای اضافه کردن نظر به سند خود بدون برداشتن دست از صفحه کلید، می توانید از کلید ترکیبی Ctrl+Alt+M استفاده کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 25 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 39 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

137 نفر آنلاین
0 عضو و 137 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1531
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20338887
...