Word دارای قابلیتی است که باعث ذخیره خودکار فایل های موقت در صورت بروز مشکل در رایانه شما می شود. (شما روال را می دانید - برق قطع می شود، هر چه باشد.) این ویژگی Recover خودکار نام دارد. هنگامی که یک فایل بازیابی خودکار روی دیسک ذخیره می شود، معمولاً در پوشه ای قرار می گیرد که مربوط به نمایه ویندوز شما است. اگر میخواهید Word فایلهای بازیابی خودکار را در دایرکتوری دیگری قرار دهد، میتوانید دایرکتوری را با دنبال کردن مراحل زیر مشخص کنید:

شکل 1. گزینه های ذخیره در کادر محاوره ای Word Options.
- کادر محاوره ای Word Options را نمایش دهید. (در Word 2007 روی دکمه Office کلیک کنید و سپس Word Options را کلیک کنید. در Word 2010 و نسخه های بعدی، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
- در سمت چپ کادر محاوره ای روی Save کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
- روی دکمه Browse در سمت راست قسمت AutoRecover File Location کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Modify Location را نمایش می دهد.
- در درایوهای خود مرور کنید تا دایرکتوری مورد نظر خود را پیدا کنید.
- روی OK کلیک کنید. مسیر دایرکتوری که مشخص کرده اید در قسمت AutoRecover File Location نشان داده شده است.
- روی OK کلیک کنید.