ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
32 visibility
موضوع: آفیس توسط:

اکسل دارای قابلیتی است که در صورت بروز مشکل در کامپیوتر شما باعث ذخیره خودکار فایل های موقت می شود. (شما روال را می دانید - برق قطع می شود، هر چه باشد.) این ویژگی Recover خودکار نام دارد. هنگامی که یک فایل بازیابی خودکار در دیسک ذخیره می شود، در فهرستی که شما مشخص می کنید قرار می گیرد. برای تغییر دایرکتوری مورد استفاده برای ذخیره فایل های بازیابی خودکار، مراحل زیر را دنبال کنید:

image

شکل 1. گزینه های ذخیره در کادر محاوره ای Excel Options.

  1. کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه Office کلیک کنید و سپس روی Excel Options کلیک کنید. در اکسل 2010 یا نسخه جدیدتر، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
  2. روی دکمه ذخیره در سمت چپ کادر محاوره ای کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  3. در کادر AutoRecover File Location، مسیر کامل پوشه ای که می خواهید فایل ها در آن ذخیره شوند را وارد کنید.
  4. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 20 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 24 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 54 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 37 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

280 نفر آنلاین
0 عضو و 280 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 5796
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20343149
...