اگر جدولی را در یک سند Word ایجاد میکنید و بعداً میخواهید حذف کنید، روشی که در آن انجام میدهید تا حد زیادی به نسخه Word که استفاده میکنید بستگی دارد. برای حذف کل جدول بدون توجه به نسخه ای که استفاده می کنید، این مراحل را دنبال کنید:
- کل جدولی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
- با انتخاب جدول، تب Layout روبان را نمایش دهید.
- در گروه Rows & Columns روی Delete کلیک کنید.
- روی گزینه Delete Table یا Delete Rows کلیک کنید.
همچنین می توانید از گزینه Cut از گروه Clipboard در تب Home نوار برای حذف جدول استفاده کنید. با این حال، فشار دادن Del هیچ تاثیری جز پاک کردن محتویات سلولهای جدول نخواهد داشت. (باید توجه داشته باشید که اگر حداقل یک پاراگراف را علاوه بر جدول انتخاب کنید، با فشار دادن Del در واقع یک جدول حذف می شود.)
همچنین می توانید یک جدول را با نگه داشتن نشانگر ماوس روی جدول حذف کنید تا دسته جدول (یک کادر کوچک با یک فلش چهار سر در آن) در گوشه سمت چپ بالای جدول ظاهر شود. روی این دسته کلیک کنید تا کل جدول را انتخاب کنید و سپس کلید Backspace را فشار دهید.