مایکل اغلب کاربرگ ها را در یک کتاب کار کپی می کند. این به او اجازه می دهد تا کاربرگ اصلی را حفظ کند و کار خود را روی کاربرگ تازه کپی شده انجام دهد. تنها چیزی که از کاربرگ مبدا به کاربرگ هدف کپی نمیشود، ناحیه چاپ است. مایکل میخواهد پس از تکمیل کپی، ناحیه چاپ را در کاربرگ تازه کپی شده تنظیم کند.
پاسخ به این بستگی دارد که منظور شما از کپی کردن کاربرگ ها چیست. بیایید بگوییم که شما یک کاربرگ را به این شکل کپی می کنید:
- یک کاربرگ خالی ایجاد کنید.
- کاربرگ منبع خود را نمایش دهید.
- تمام سلول های کاربرگ را انتخاب کنید.
- Ctrl+C را فشار دهید تا سلول ها را در کلیپ بورد کپی کنید.
- کاربرگ مورد نظر (هونی که در مرحله 1 ایجاد کردید) را نمایش دهید.
- یک سلول را انتخاب کنید.
- Ctrl+V را فشار دهید تا سلول ها در کاربرگ جدید جایگذاری شوند.
این محتویات کاربرگ منبع را در کاربرگ هدف کپی میکند، اما تنظیمات صفحه، مانند سرصفحه/پانویس، حاشیهها و مناطق چاپ را کپی نمیکند. اگر می خواهید واقعاً این موارد را کپی کنید، باید مطمئن شوید که کپی خود را با استفاده از برخی از تغییرات این روش انجام می دهید:

شکل 1. کادر محاوره ای Move or Copy.
- روی برگه کاربرگ برگهای که میخواهید کپی کنید راست کلیک کنید. اکسل یک منوی زمینه را نمایش می دهد.
- از منوی Context گزینه Move یا Copy را انتخاب کنید. اکسل کادر محاوره ای انتقال یا کپی را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- تیک گزینه Create a Copy را بزنید.
- صفحه کاری را که می خواهید نسخه قبل از آن ایجاد شود، انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید.
کپی بهدستآمده از کاربرگ شما شامل تنظیمات صفحه، از جمله مناطق چاپی تعریفشده در کاربرگ است.