ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
22 visibility
موضوع: آفیس توسط:
نمایش داده نمی شوند

MRU مخفف Most Recently Used است و فهرستی از کتاب های کاری اخیراً باز شده در اکسل را نشان می دهد. هدف این لیست سهولت دسترسی به فایل هایی است که اخیراً روی آنها کار می کردید. ایان خاطرنشان کرد که نمی تواند اکسل را برای نمایش لیست MRU دریافت کند و به این فکر می کند که آیا چیزی را از دست داده است.

این امکان وجود دارد که چیزی از قلم افتاده باشد. یکی دو مورد وجود دارد که باید در این زمینه بررسی کنید. ابتدا لیست MRU را به این صورت روشن کنید:

image

شکل 1. بخش Advanced از کادر گفتگوی Excel Options.

  1. کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه آفیس کلیک کنید و سپس روی گزینه‌های Excel کلیک کنید. در اکسل 2010 و نسخه‌های بعدی، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه‌ها کلیک کنید.)
  2. در سمت چپ کادر گفتگو، روی Advanced کلیک کنید.
  3. در میان گزینه های موجود حرکت کنید تا زمانی که گروه نمایش را پیدا کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  4. اولین کنترل را در گروه (نمایش این تعداد اسناد اخیر) تغییر دهید تا تعداد فهرست‌های MRU را که می‌خواهید منعکس کند.
  5. روی OK کلیک کنید.

این تنظیم تعداد فهرست‌هایی را که در فهرست اسناد اخیر نشان داده می‌شود، هنگامی که روی دکمه آفیس (Excel 2007) کلیک می‌کنید، زبانه File روبان (Excel 2010) را نمایش می‌دهید، یا زبانه File روبان را نمایش می‌دهید و روی Open (نسخه‌های بعدی) کلیک می‌کنید، کنترل می‌کند. از اکسل). این لیست از کتاب های کار بر خلاف لیست قدیمی MRU است، زیرا می توانید تعداد بیشتری از آنها را نمایش دهید.

هر دو اکسل 2010 و اکسل 2013 دارای مکان متفاوتی هستند که می توانید لیست MRU را نمایش دهید: در پایین سمت چپ صفحه تب File. این لیست از کتاب های کاری کاملاً با MRU متفاوت است. بسته به نسخه اکسل شما، تعداد فایل‌هایی که در آنجا فهرست شده‌اند به روش‌های مختلف کنترل می‌کنید.

اگر از اکسل 2010 استفاده می‌کنید و تب File را در نوار نمایش می‌دهید، گزینه‌ای را در پایین تب مشاهده خواهید کرد. این چک باکس "دسترسی سریع به این تعداد اسناد اخیر" نام دارد و تعداد فایل های نمایش داده شده را کنترل می کند.

اگر از اکسل 2013 و نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کنید و گزینه‌های پیشرفته را در کادر محاوره‌ای «گزینه‌های اکسل» نمایش می‌دهید (تصویر قبلی را در این نکته ببینید)، گزینه‌ای برای «دسترسی سریع به این تعداد کتاب‌های کار اخیر» وجود دارد. این تنظیمی است که تعداد فایل های فهرست شده در صفحه تب File را کنترل می کند.

هنگامی که لیست های مختلف MRU خود را برای نمایش تعداد کتاب های مورد نظر خود تنظیم کردید، فقط باید شروع به استفاده از اکسل کنید. همانطور که انجام می دهید، لیست ها "پر" می شوند و راهی برای دسترسی به کتاب های کاری اخیراً استفاده شده شما فراهم می کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر فایل های اکسل خود را به مکان دیگری منتقل کنید، آن فایل ها دیگر از طریق MRU قابل دسترسی نخواهند بود.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

608 دیدگاه

9.7k کاربر

96 نفر آنلاین
0 عضو و 96 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 15084
بازدید دیروز: 17680
بازدید کل: 15139779
...