مایکروسافت اکسل احتمالاً بهترین ابزار برای ایجاد فاکتور، کارت گزارش یا تقریباً هر چیزی است که شامل اعداد است. همه از Excel استفاده می کنند، چه آفلاین و چه آنلاین. این ابزار مایکروسافت به انواع مختلف افراد کمک می کند - از کارمندان اداری معمولی گرفته تا دانش آموزان. اکسل اکنون با چند الگوی زیبا ارائه می شود که می توانند صفحه گسترده شما را زیباتر کنند. با این حال، مهم نیست که از چه نسخه ای از مایکروسافت اکسل استفاده می کنید، تنها یک کاربرگ در یک کتاب کار دریافت می کنید. اگر می خواهید تعداد پیش فرض کاربرگ ها را در یک کتاب کار اکسل تغییر دهید ، در اینجا یک ترفند وجود دارد.
هنگامی که اکسل را بر روی رایانه خود راه اندازی می کنید، تنها یک برگه را خواهید یافت. بیایید فرض کنیم که می خواهید برای دانش آموزان گزارشی ایجاد کنید که به چندین کاربرگ نیاز دارد. برای ایجاد یک برگه جدید، می توانید بر روی دکمه "صفحه جدید" کلیک کنید. اما اگر نیاز به ایجاد چندین گزارش از مثلاً سی یا چهل دانش آموز داشته باشید، چه؟ اگر هر بار روی دکمه New Sheet کلیک کنید، در نهایت زمان زیادی را تلف خواهید کرد. اگر هنگام باز کردن اکسل نیاز به باز کردن چندین کاربرگ دارید، می توانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید.