وقتی Word ویژگی های مربوط به سند شما را ذخیره می کند، یکی از مواردی که ردیابی می کند این است که آخرین فردی که سند را ذخیره کرده است چه کسی بوده است. این امر مخصوصاً اگر در حال کار بر روی اسناد Word در یک محیط شبکه ای هستید که ممکن است چندین نفر روی یک سند کار کنند، بسیار مهم است. هنگامی که یک سند برای اولین بار ذخیره می شود، این نام با نام کاربری Word تنظیم می شود.
Word به شما امکان می دهد نام شخصی را که آخرین بار سند را ذخیره کرده است را مستقیماً در سند خود وارد کنید و هر زمان که نام تغییر کرد، آن را به طور خودکار به روز کنید. این کار با انجام این مراحل انجام می شود:
شکل 1. کادر محاوره ای Field.
- نقطه درج را در جایی که می خواهید نام درج شود قرار دهید.
- زبانه Insert روبان را نمایش دهید.
- روی ابزار Quick Parts در گروه Text کلیک کنید، سپس روی Field کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Field را نمایش می دهد.
- در لیست دسته ها اطلاعات سند را انتخاب کنید. (شکل 1 را ببینید.)
- LastSavedBy را از لیست Field Names انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید.