Word به شما این امکان را می دهد که نمایه های پویا برای اسناد خود ایجاد کنید. این فهرستها را میتوان در صورت نیاز ایجاد کرد تا تغییرات تعداد صفحات را در سند منعکس کند. سادهترین فهرستها فقط شامل شمارههای صفحه برای مواردی هستند که نمایه میشوند. با این حال، ممکن است بخواهید شاخصی ایجاد کنید که شامل شماره بخش برای ورودی ها نیز باشد.
دو روش وجود دارد که می توانید به قرار دادن شماره بخش در یک فهرست نزدیک شوید. سادهترین راه این است که بخشها دقیقاً همین باشند - بخشهایی از سند Word شما، که با بخشهای شکسته از هم جدا شدهاند. در این مورد، می توانید از فیلدهای ترکیبی استفاده کنید، بنابراین ورودی های فهرست شما چیزی شبیه به این هستند:
{XE "My Index Entry" "{SECTION}:{PAGE}"}
در این حالت از سوئیچ برای نشان دادن اینکه می خواهید Word متن زیر سوئیچ را جایگزین شماره صفحه واقعی کند، استفاده می کنید. معمولاً سوئیچ برای ارجاعات متقابل استفاده می شود، اما در این مثال، شما به کلمه می گویید که شماره بخش (تولید شده توسط فیلد SECTION) و سپس یک دونقطه و شماره صفحه (تولید شده توسط فیلد PAGE) جایگزین شود. اگر از این فیلد XE برای علامت گذاری یک ورودی فهرست در صفحه 6 از بخش 2 استفاده کنید، نمایه تولید شده به این صورت خواهد بود:
My Index Entry. 2:6
اگر بخشهای شما با بخشهای سند Word واقعی مطابقت نداشته باشد، روش دیگر گنجاندن شماره بخشها در فهرست شما مفید است. در این مثال شما از یک فیلد INDEX متفاوت برای تولید ایندکس خود استفاده میکنید:
{INDEX s MySection d ":"}
سوئیچ s به Word میگوید که میخواهید شمارههای صفحه در فهرست شامل شماره دنباله تعیینشده با عبارت زیر باشد. در این مثال، ورودیهای فهرست شامل شماره مرتبط با دنباله MySection، و به دنبال آن کاراکتر مشخصشده توسط سوئیچ d (یک کولون) و شماره صفحه خواهد بود. البته توالی در داخل سند با استفاده از فیلد SEQ تنظیم می شود:
{SEQ MySection}