راب سندی را ایجاد کرده است که حاوی جدول Word است که به عنوان فرمی برای مدیریت یک پروژه استفاده می شود. دو سلول در جدول حاوی لیست های کشویی از گزینه ها با استفاده از ورودی بلوک ساختمان هستند. در دستگاه راب، لیستهای کشویی کاملاً کار میکنند. وقتی او سند را به یک درایو شبکه منتقل میکند تا برای دیگران در دفترش قابل دسترسی باشد، لیستهای کشویی دیگر در دسترس نیستند. راب دوست دارد این مورد روی آن کار کند. ماشین های دیگر و متحیر است که این ترفند چیست.
ترفند این است که درک کنید که ورودی های بلوک ساختمانی در اسناد ذخیره نمی شوند. آنها در قالب ها ذخیره می شوند. الگوی پیش فرضی که آنها در آن ذخیره می شوند Building Blocks.Dotx است. از آنجایی که این الگو فقط در دستگاه شما موجود است، ورودیهای بلوک ساختمانی مورد نیاز برای فرم فقط در دستگاه شما و نه در سایر دستگاهها موجود است.
پس راه حل این است که یک الگوی جدید ایجاد کنید که در ارتباط با سند فرم شما استفاده شود. این الگو را در درایو شبکه ذخیره کنید و مطمئن شوید که سند فرم این الگو را پیوست کرده باشد. سپس، ورودی های Building Block لازم را در فرم در قالب ویژه ذخیره کنید. برای ذخیره یک Building Block در قالب ویژه، مراحل زیر را دنبال کنید:

شکل 1. کادر محاوره ای Create New Building Block.
- Alt+F3 را فشار دهید . Word کادر محاوره ای Create New Building Block را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- فیلدهای مختلف کادر محاوره ای را به دلخواه پر کنید.
- بسته به اینکه از کدام نسخه ورد استفاده میکنید، از فهرست کشویی Store In یا Save In استفاده کنید تا نشان دهید که میخواهید بلوک ساختمان در قالب خاص شما ذخیره شود.
- روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود و از کادر محاوره ای خارج شوید.