اگر یک سری اسناد موجود دارید که می خواهید یک سند اصلی برای آنها ایجاد کنید، Word این فرآیند را بسیار آسان می کند. به عنوان مثال، شما ممکن است فصل هایی برای کتابچه راهنمای کارمند داشته باشید، و هر فصل در سند Word خود ذخیره می شود. برای ترکیب چنین فصولی در یک سند اصلی، مراحل زیر را دنبال کنید:
- سندی را که می خواهید به عنوان سند اصلی خود استفاده کنید باز کنید. این می تواند یک فایل موجود باشد (مانند مقدمه کتابچه راهنمای شما)، یا می تواند سند جدیدی باشد که برای این منظور ایجاد می کنید.
- به نمای Outline بروید. (برگه View نوار را نمایش دهید و روی ابزار Outline کلیک کنید.) Word زبانه Outlining روبان را نمایش می دهد.
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید سند فرعی ظاهر شود.
- بر روی ابزار Show Document در زبانه Outlining روبان کلیک کنید. Word ابزارها را در گروه Master Document گسترش می دهد.
- روی ابزار Insert کلیک کنید. Word کادر محاورهای Insert Subdocument را نمایش میدهد که شبیه یک کادر محاورهای Open استاندارد است.
- از کنترلهای کادر محاورهای برای انتخاب سندی که میخواهید به عنوان یک سند فرعی استفاده شود، استفاده کنید.
- بر روی Open کلیک کنید. فایل همانطور که شما مشخص کرده اید به عنوان یک سند فرعی درج می شود.
- مراحل 3 تا 7 را برای هر سندی که می خواهید در master قرار دهید تکرار کنید.
هنگامی که اسناد فرعی خود را وارد کردید، اگر ترجیح میدهید در نمای Outline کار نکنید، میتوانید هر یک از نماهای دیگری را که میخواهید انتخاب کنید. وقتی بعداً سند اصلی خود را ذخیره کردید، هرگونه تغییر در اسناد فرعی نیز به طور خودکار ذخیره میشود. سند اصلی را باز کنید، تمام اسناد فرعی دوباره باز می شوند و به عنوان بخشی از اصلی نمایش داده می شوند. اگر سند اصلی فقط پیوندهای اسناد فرعی را نشان می دهد، این مراحل را دنبال کنید تا به عنوان بخشی از اصلی باز و نمایش داده شود:
- به نمای Outline بروید. (برگه View نوار را نمایش دهید و روی ابزار Outline کلیک کنید.) Word زبانه Outlining روبان را نمایش می دهد.
- روی ابزار Expand Subdocuments در زبانه Outlining روبان کلیک کنید. Word محتویات اسناد فرعی را در سند اصلی نمایش می دهد.
- اگر ترجیح می دهید در هر یک از نماهای دیگر کار کنید، روی Close Outline View کلیک کنید.