ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
36 visibility
موضوع: آفیس توسط:

هاروی یک کاربرگ اکسل بزرگ دارد که در حال حاضر 700 ستون و 1000 سطر دارد. این فرمول در حدود 600 مورد از آن ستون ها دارد که برخی از آنها به کاربرگ های دیگری که در سرور نگهداری می شوند اشاره دارند. در مجموع حدود 420000 فرمول در کاربرگ وجود دارد. او باید تعدادی سطر و ستون را حذف کند، اما اکسل پیغام خطا می دهد که منابع کافی ندارد. هاروی مشکل را در گوگل جستجو کرده و تمام راه حل های پیشنهادی را امتحان کرده است اما همچنان مشکل دارد. او متعجب است که آیا فکری وجود دارد که چگونه می تواند ستون ها و ردیف ها را حذف کند.

ردیابی و اصلاح این نوع مشکل می تواند ناامید کننده باشد، زیرا ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. (مایکروسافت در ارائه اطلاعات مفید در برخی از پیام های خطای خود چندان عالی نیست؛ این پیام خاص یک نمونه بارز است.) چند چیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید که بسیار آسان هستند.

  • همه کتاب‌های کاری را که باز کرده‌اید ببندید، به‌جز کتابی که می‌خواهید حذف‌ها را در آن انجام دهید.
  • قبل از تلاش برای انجام حذف، محاسبه خودکار را خاموش کنید.
  • به جای حذف تعداد زیادی سطر و ستون در یک زمان، سطرها و ستون ها را در یک سطر و ستون حذف کنید.
  • محتویات ستون ها و ردیف ها را به جای پاک کردن پاک کنید. پس از پاکسازی ذخیره کنید و سپس سعی کنید ستون ها و ردیف های پاک شده قبلی را حذف کنید.
  • سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید، قبل از هر چیز اکسل را باز کنید و سعی کنید حذف را انجام دهید.
  • سعی کنید کتاب کار را در دستگاه دیگری یا در نسخه بعدی اکسل باز کنید.
  • از Save As برای ذخیره Workbook در یک درایو محلی استفاده کنید، سپس نسخه جدید Workbook را باز کنید و حذف ها را انجام دهید.

اگر این پیشنهادات کار نمی کنند، پس باید به روند آزمون و خطا ادامه دهید. در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی در مورد راه حل های احتمالی پیدا کنید:

https://www.add-ins.com/support/out-of-memory-or-not-enough-resource-problem-with-microsoft-excel.htm

توصیه‌های موجود در صفحه به‌ویژه اگر مشکوک هستید که مشکل منبع مربوط به یک افزونه نادرست است، خوب است.

همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا محدودیت‌های اعمال شده توسط مایکروسافت بر Excel را اعمال می‌کنید یا خیر. شما می توانید اطلاعات مربوط به این محدودیت ها را در اینجا بیابید:

https://support.office.com/en-us/article/Data-Model-specification-and-limits-19aa79f8-e6e8-45a8-9be2-b58778fd68ef

توجه داشته باشید که این صفحه همچنین امکان دسترسی به "بهینه ساز اندازه کتاب کار" را فراهم می کند. ممکن است این ابزار برای کاهش اندازه کتاب کار خود و در نتیجه آزاد کردن منابع مفید باشد.

در نهایت، ممکن است کتاب کار شما کمی خراب شده باشد. (من این اتفاق برای من با کتاب های بسیار کوچکتر افتاده است.) بهترین راه حل در این مورد کپی کردن داده ها از کاربرگ در یک کتاب کار جدید است. کل کاربرگ ها را کپی یا جابجا نکنید. باید داده های واقعی را کپی کنید. حتی ممکن است سعی کنید کتاب کار خود را به عنوان یک فایل CSV ذخیره کنید و سپس فایل CSV را در کتاب کار دیگری بارگیری کنید. در این روش قالب بندی را از دست خواهید داد، اما همه چیزهای دیگر باید به خوبی پیش بیایند.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
ارسال شده در 27 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 63 visibility
ارسال شده در 26 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 24 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility

23.7k سوال

9.0k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

156 نفر آنلاین
1 عضو و 155 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 11409
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20323593
...