ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
30 visibility
موضوع: آفیس توسط:

ویژگی تکمیل خودکار اکسل زمانی که باید یک سری سلول را بر اساس محتوای سلول های دیگر پر کنید، زمان بسیار خوبی برای شما به همراه دارد. همچنین یک ویژگی است که در صورت تمایل می توانید آن را خاموش کنید. (به عنوان مثال، دستگیره تکمیل خودکار قابل مشاهده در گوشه سمت راست پایین یک انتخاب ممکن است حواس شما را پرت کند و بخواهید آن را خاموش کنید.)

برای خاموش کردن تکمیل خودکار، مراحل زیر را دنبال کنید:

image

شکل 1. گزینه های پیشرفته از کادر محاوره ای Excel Options.

  1. کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه آفیس کلیک کنید و سپس روی گزینه های اکسل کلیک کنید. در اکسل 2010 و اکسل 2013 تب File روبان را نمایش دهید و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
  2. روی گزینه Advanced در سمت چپ کادر محاوره ای کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  3. در قسمت Editing Options، تیک Enable Fill Handle and Cell Drag-and-Drop را پاک کنید.
  4. روی OK کلیک کنید.

علاوه بر خاموش کردن تکمیل خودکار، مراحل بالا امکان کشیدن محتویات یک سلول از یک مکان به مکان دیگر را نیز غیرفعال می کند.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 37 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 35 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

137 نفر آنلاین
0 عضو و 137 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1539
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20338895
...