هنگامی که تمام ورودیها و زیرمجموعههای فهرست خود را، همانطور که در موارد دیگر توضیح داده شده است، وارد کردید
Word به شما امکان می دهد با دنبال کردن مراحل زیر یک فهرست کامل ایجاد کنید:
شکل 1. تب Index از کادر محاورهای Index.
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید ایندکس درج شود.
- تب References روبان را نمایش دهید.
- در گروه Index روی Insert Index کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Index را نمایش می دهد. تب Index باید انتخاب شود. (شکل 1 را ببینید.)
- از کنترلهای موجود در کادر محاورهای برای نشان دادن نحوه نمایش نمایه استفاده کنید.
- روی OK کلیک کنید.
همچنین، میتوانید این مراحل را برای ایجاد یک شاخص معمولی دنبال کنید:
- نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید ایندکس درج شود.
- Ctrl+F9 را برای درج پرانتز فشار دهید . مطمئن شوید که نقطه درج بین براکت ها باقی بماند.
- شاخص تایپ _
- برای به روز رسانی اطلاعات فیلد، F9 را فشار دهید . Word هنگام چاپ سند، فیلد را با نمایه جایگزین می کند.
اگر تصمیم دارید از فیلد فهرست برای ایجاد نمایه خود استفاده کنید، تعداد زیادی سوئیچ فیلد وجود دارد که می توانید برای کنترل نحوه ایجاد ایندکس توسط Word استفاده کنید. مفیدترین این سوئیچ ها در موارد دیگر مورد بحث قرار گرفته اند
یا در سیستم راهنمای Word.