ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
29 visibility
موضوع: آفیس توسط:

فرض کنید یک جدول داده در اکسل تنظیم کرده اید که عضویت باشگاه شما را نشان می دهد. در ستون اول اسامی اعضای باشگاه آمده است. در ستون دوم شهرهایی هستند که اعضا در آن زندگی می کنند. اگر می خواهید بدانید که در هر شهر چند نفر زندگی می کنند، چندین روش وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. یک روش ایجاد یک PivotTable است.

برای ایجاد یک PivotTable روی داده های خود، این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. کادر محاوره ای Create PivotTable.

  1. یک سلول در جدول داده های خود را انتخاب کنید.
  2. مطمئن شوید که زبانه Insert روبان نمایش داده می شود.
  3. در گروه Tables بر روی ابزار PivotTable کلیک کنید.
  4. اکسل کادر محاوره ای Create PivotTable را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
  5. در کادر Range، مطمئن شوید که کل جدول داده شما انتخاب شده است، سپس بر روی OK کلیک کنید. اکسل یک کاربرگ خالی PivotTable ایجاد می کند.
  6. فیلد شهر را از لیست فیلدها به قسمت Row Labels بکشید.
  7. فیلد Name را از لیست فیلدها به قسمت Values ​​بکشید. PivotTable شما کامل است.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 33 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 32 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 29 visibility

25.6k سوال

11.0k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

193 نفر آنلاین
0 عضو و 193 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 13362
بازدید دیروز: 27875
بازدید کل: 20596575
...