ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
29 visibility
موضوع: آفیس توسط:

به طور معمول، اکسل کاربرگ های شما را در قالب ورک بوک ذخیره می کند که برای نسخه نرم افزاری که استفاده می کنید مناسب است. این بدان معناست که کاربرگ های شما به روشی خاص ذخیره می شوند که توسط نسخه اکسل شما قابل درک است، اما ممکن است توسط سایر برنامه ها از جمله نسخه های قبلی اکسل قابل درک نباشد.

اگر با افرادی که از نسخه های دیگر اکسل استفاده می کنند یا از برنامه های صفحه گسترده متفاوتی استفاده می کنند زیاد کار می کنید، ممکن است بخواهید فرمت فایل پیش فرض دیگری را برای فایل های خود تعیین کنید. اکسل این کار را آسان می کند. فقط این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. گزینه Save از کادر محاوره ای Excel Options.

  1. کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه آفیس کلیک کنید و سپس روی Excel Options کلیک کنید. در اکسل 2010 و نسخه های بعدی، تب File روبان را نمایش دهید و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
  2. روی گزینه Save در سمت چپ کادر محاوره ای کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  3. از فهرست کشویی Save Files In This Format برای انتخاب فرمت فایل پیش فرض استفاده کنید.
  4. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 23 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 37 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 21 visibility
ارسال شده در 24 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 35 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

115 نفر آنلاین
0 عضو و 115 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1752
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20339107
...